Minggu, 03 April 2016

My Life Lately

Seperti sudah diprediksi sebelumnya, janji manis untuk setia ngeblog nggak terpenuhi. I used to be feel ashamed and disapointed to myself sama hal-hal seperti ini. But who am I kidding? Blog gw, suka-suka gw lah ya. Mungkin gw sudah lebih dewasa dan menerima diri apa adanya, mungkin gw makin ga punya prinsip aja. Who cares?

Since writing is kind of remedy for me, sometimes I feel stuck when everything in my life seems fine. I guess my creativity trigger are sorrow, sadness, loneliness and other negative feelings. I don't know, why should I go deeper on it? It's not like I'm a professional writer. 

Anyhow, I'm in England now, halfway through my 1-year course. My grandma just passed away. This is the first time I hate being stuck here since I started my study six months ago. God only knows I lost so many people in my life in the last 2 years. I feel like a fox in the snow, but I promise I won't let myself hungry now. I won't let myself grow cold!

I know, this post is getting darker and darker. Gotta go to have a proper mourning.


1 komentar:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    BalasHapus